KUNDECASE

Hvordan vi hjalp da vi hjalp en B2B SaaS kunde med at 5x konverteringsrate & vækste omsætning med 30%

Omsætningen er siden case-videoen steget yderligere,

Den nye vs gamle måde

Den traditionelle måde at lave B2B & SaaS SEO på er død.
SEO skal have kunden i centrum, ikke trafik.

Den traditionelle måde at lave B2B & SaaS SEO på er død.
SEO skal have kunden i centrum, ikke trafik.

Traditionel SEO:

Kundecentrisk SEO:

thesis

Kundecentrisk B2B & SaaS SEO marketing skal være et revenue center, IKKE et cost center👇

Mange B2B & SaaS virksomheder investerer ikke i SEO, fordi de ikke ser det som en vækstkanal, og vil derfor hellere allokere budgettet i facebook/linkedin annoncer eller andre steder.

Med den traditionelle SEO metode som mange full service marketing- og SEO bureauer stadig eksekverer, ville jeg nok også selv lige tænke en ekstra gang. En SEO strategi som kun fokuserer på keywords, content & links, kan ikke gøre det længere.

Men hvis du eksekverer kundecentrisk SEO marketing, vil du kunne øge konverteringsrate, lower customer acquisition cost og vækste pipeline med højere closerates (både kunder & demoer).

Founder af InnerPoint

Casper Hornstrup

Casper Hornstrup

Founder af InnerPoint

Følg med på LinkedIn for mere indsigt i hvordan du kan vækste omsætning med kundecentrisk SEO

[contact-form-7 id="2713"]