Skip links

Ofte stillede spørgsmål om Google Ads – FAQ

Hvad er Google Ads?

Tidligere blev Google Ads også bare kaldt for Adwords. I dag er Google Ads at finde ret så mange steder, når du begiver dig rundt på internettet.

Google Ads kan findes som annoncer øverst i en Google-søgning. Det kan være som en tekst- eller billedsøgning.

Annoncer, som du ser i YouTube-videoer, er faktisk også Google Ads. Ligesom de display-annoncer, som du ser, når du scroller ned gennem en artikel hos et nyhedsmedie, også kan være det.

De findes med andre ord rigtigt mange steder og i mange forskellige afskygninger, og derfor forbliver det et ret så stærkt annonceværktøj til at nå bredt ud. Samtidig er det utroligt godt til målretning af annoncer, fordi Google Ads har det rigtigt godt sammen med cookies.

Hos Innerpoint er vi Google Ads-specialister. Vi elsker at analysere og optimere dine annoncer, så du får absolut mest eksponering for dine annoncekroner.

Hvorfor bruge Google Ads til min markedsføring?

Som vi allerede har beskrevet, giver det mange muligheder for at nå lige præcis den målgruppe, du gerne vil nå ud til.

Du kan tilrette dit grafiske content, så det passer både til din virksomhed og til de steder, hvor du helst så annoncerne. Det hele handler om salgstragten. Du (eller i hvert fald dine Google Ads-eksperter) ved, hvor din målgruppe befinder sig hvornår, og hvordan du via din annoncering får fat på dem.

Der er med andre ord enormt potentiale for at få en masse online-kunder i biksen.

[image_with_animation image_url=”11251″ animation=”Fade In” hover_animation=”none” alignment=”” border_radius=”none” box_shadow=”none” image_loading=”default” max_width=”75%” max_width_mobile=”default” margin_bottom=”25″ margin_top=”75″]

Hvorfor bruge eksperter til Google Ads?

Værktøjer såsom Google Analytics, Google Search Console, Google Keyword Planner, Google Ads Performance Grader og mange, mange flere.

I virkeligheden bør du ikke have fokus på alle disse hjælpemidler, for det har vi hos Innerpoint styr på. Det er alt sammen noget, der kan optimere processen. Vi er kendte i alle de rette værktøjer, som nok skal få dig til tops!

[divider line_type=”Small Line” line_alignment=”default” line_thickness=”2″ divider_color=”accent-color” animate=”yes”]
[nectar_cta btn_style=”material” heading_tag=”h4″ text_color=”#000000″ link_type=”regular” alignment=”left” alignment_tablet=”default” alignment_phone=”default” display=”block” text=”Er det godt læsestof?” link_text=”Se alle vores indlæg” url=”https://innerpoint.dk/nyheder/”]

Fremhævet blogindlæg

[nectar_post_grid post_type=”post” blog_category=”all” order=”DESC” orderby=”date” pagination=”load-more” button_color=”black” columns=”2″ grid_item_spacing=”5px” grid_item_height=”30vh” image_size=”large” image_loading=”default” animation=”fade-in-from-bottom” heading_tag=”default” enable_indicator=”yes” mouse_indicator_style=”default” mouse_indicator_text=”view” mouse_indicator_color=”#000000″ display_categories=”yes” category_functionality=”default” display_excerpt=”yes” grid_style=”content_under_image” content_under_image_text_align=”left” text_color=”dark” hover_effect=”zoom” border_radius=”5px” shadow_on_hover=”yes” posts_per_page=”6″ custom_font_size=”3vh”]
  1. Giver godt overblik, mange tak.

Comments are closed.