Skip links

SoMe markedsføring & content creation

Hvad er content creation?

Det betyder direkte oversat, at man producerer (”creater”) content. Content creation er altså procesfasen, hvor det er vigtigt at kunne sit håndværk. Her har vi heldigvis flere års erfaring med content creation.

Det kan være at lave grafik til billeder eller tekst, som du har i din virksomhed. Det kan være at redigere en video, din virksomhed har optaget, så den står skarpt og har den rette grafik med. Det kan også være udelukkende grafisk arbejde såsom animationsvideoer, infografikker m.m.

Hvorfor er content creation vigtigt?

Content creation og godt content er vigtigt, fordi det er den måde, du møder potentielle kunder og brugere dér, hvor de er.

Hvis de skal bruge bare 2 sekunder på at se på lige netop dit content og finde bare en knivspids af interesse for din virksomhed, må du fange deres interesse med det samme. Hvis du ikke har fokus på dygtig og professionel content creation i din annoncering, SoMe, PR osv., kommer du ikke ud med dine gode budskaber, dine produkter og dine ydelser.

Hos Innerpoint ved vi, hvor vigtigt content er. Og vi elsker vores content creation! Så skal du bruge hjælp til at få lavet content, som passer til din virksomhed, og som blæser brugeren bagover af fornøjelse og interesse for at høre mere? Så er det os, du skal have fat på!

[image_with_animation image_url=”10136″ animation=”Fade In” hover_animation=”none” alignment=”” border_radius=”none” box_shadow=”none” image_loading=”default” max_width=”100%” max_width_mobile=”default” margin_bottom=”0″]

Hvad er de forskellige former for content?

 

Troværdigt content

God content creation er altid troværdigt. Din virksomhed skal vise, at du er ekspert på området, og det skal kunne ses på flere mils afstand i dit content.

Korrekt content

Der må aldrig være noget forkert i din content creation. Man må ikke overdrive, og dit content skal altid afspejle virkeligheden.

Engagerende content

Den her del af content creation er ret så vigtig, hvis du gerne vil nå bredt ud! Content, som er engagerende og kalder på call-to-actions, har det med at være særligt stærkt til at få opmærksomhed.

Informativt content

Du skal give de rette informationer til kunden i din content creation. Ikke mere, for så forsvinder dine budskaber i content-larm, og ikke mindre, for så får de måske for lidt at vide i forhold til at kunne reagere på dit content.

Unikt content

Content creation skal altid være unikt. Det betyder ikke, at du skal holde dig fra at sample gode idéer fra konkurrenter, men dit content skal passe perfekt på din virksomhed. Det skal laves fra nyt og kreativt, hvilket et kreativt team som vores hos Innerpoint er specialister med i forhold til content creation.

Højkvalitets-content

Vi er ærlige omkring vores content creation. Så hvis lyden er dårlig på din virksomheds video, eller hvis billederne er slørede eller bare ikke skarpe nok, skal vi nok nævne det. Content creation bliver nødt til at være af høj kvalitet, hvis det skal blive til godt content.

Værdifuldt content

Også kaldet brugbart content. Dit content skal skabe værdi på forhånd for brugeren, uden at du begynder at sælge alt for meget. Men har du først skabt værdi gennem din content creation, er din virksomhed ikke langt fra det salg, du så gerne vil lave.

[image_with_animation image_url=”10136″ animation=”Fade In” hover_animation=”none” alignment=”” border_radius=”none” box_shadow=”none” image_loading=”default” max_width=”100%” max_width_mobile=”default” margin_bottom=”0″]

Sådan arbejder vi med content creation.

 

1. Analyse

Vi analyserer din virksomhed og din målgruppe, så vi (og du) forstår, hvilken vej din virksomheds content bør gå, og hvordan det bør se ud.

2. Creation

Vi udarbejder topprofessionelt content, som kan være billeder, video, infografik m.m. For os er det visuelle og kvaliteten klart vigtigst.

3. Strategi

Vi hjælper gerne med strategien for, hvordan du skal præsentere content. Via annoncer, sociale medier, i fysisk format osv.

[image_with_animation image_url=”10136″ animation=”Fade In” hover_animation=”none” alignment=”” border_radius=”none” box_shadow=”none” image_loading=”default” max_width=”100%” max_width_mobile=”default” margin_bottom=”0″]

Hvad er SoMe marketing, og hvorfor bruge Facebook Ads & professionelt content creation til min markedsføring?

Det giver nok god mening, at Facebook Ads er dem, du møder på det kendte sociale medie. Men siden Facebook også ejer Instagram, har du faktisk også rig mulighed for at sætte annoncering på Instagram op via Facebook Ads.

Facebook Ads findes selvfølgelig også i forskellige udgaver, ligesom Google Ads gør dét. Du kan både lave annoncering til Stories, til de annoncerne mellem opslagene i brugerens feed og meget, meget mere.

Ofte vil Facebook Ads ligne det content, som i forvejen er at finde gennem Facebooks eller Instagrams kanaler. Det vil derfor ligne en story, det vil ligne et opslag eller andet. Det er, hvad man kalder et ”sponsoreret opslag” eller ”sponsoreret indhold”, som du sikkert selv er stødt på.

Lige nu er der to rigtigt store sociale medier i Danmark (og for den sags skyld også i udlandet): Facebook og Instagram. De ældre generationer har efterhånden fundet sig godt til rette på Facebook, mens de unge scroller gennem Instagram som aldrig før.

Derfor skal du være dér. Fordi alle din virksomheds potentielle kunder er dér!

Du kan gennem Facebook Ads lave alle mulige former for annoncer, som er effektive i din måde at nå ud til kunder på. Du kan lave lead-annoncer, hvor folk ikke skal gøre andet end at skrive deres email eller telefonnummer ind. Du kan lave retargeting-annoncer, som rammer brugeren, hvis de f.eks. har besøgt din side, og du kan målrette dem efter, hvis de har efterladt varer i kurven.

Man siger også, at chancen for, at en kunde gør et køb bliver større, desto flere gange de mødes med din virksomheds annoncer. Altså er Facebook Ads stærke til at eksponere de mulige kunder for en masse af dine annoncer.

Facebook-annoncering kan sagtens læres selv, men det kræver, at du er god til at analysere på tallene, og at du har tiden til at sætte det hele op og optimere.

Det kan Innerpoint heldigvis sørge for, så du kan fokusere på de ting, som du selv er god til: At styre din virksomhed og sørge for, at alting fungerer. Lad os være dine Facebook Ads-eksperter!

[image_with_animation image_url=”10136″ animation=”Fade In” hover_animation=”none” alignment=”” border_radius=”none” box_shadow=”none” image_loading=”default” max_width=”100%” max_width_mobile=”default” margin_bottom=”0″]

Opnå flere B2B leads med LinkedIn markedsføring, content creation & andre værktøjer.

Al annoncering, du finder på LinkedIn, er LinkedIn Ads. Du møder dem mellem opslag, og du møder dem også nogle gange i forskellige udgaver i beskedfunktionen.

Ligesom med Facebook Ads sørger LinkedIn-annoncering for, at dit content minder utroligt meget om det content, der i forvejen findes på det sociale medie. Ganske camoufleret.

LinkedIn Ads er et fantastisk middel, hvis du gerne vil nå ud til andre virksomheder med dine ydelser. Siden LinkedIn er verdens største professionelle netværk, giver det muligheder uanset din virksomheds størrelse.

Det sociale medie har deres helt egen opsætning via LinkedIn Marketing Solutions. Her kan du sætte alle slags annoncer op i form af videoer, karruseller, sponsorerede beskeder og meget mere. Du skal dog lave dit content ved siden af.

Hvis du hellere som virksomhed vil have styr på dine ydelser, kan vi hos Innerpoint både sørge for dit content og dets vej ud til andre virksomheder gennem LinkedIn Ads!

Vi har efterhånden opbygget en del kærlighed til LinkedIn som annonceringsplatform, og det har vist sig i de resultater, vi har skabt for andre virksomheder.

[image_with_animation image_url=”10136″ animation=”Fade In” hover_animation=”none” alignment=”” border_radius=”none” box_shadow=”none” image_loading=”default” max_width=”100%” max_width_mobile=”default” margin_bottom=”0″]
[divider line_type=”Small Line” line_alignment=”default” line_thickness=”2″ divider_color=”accent-color” animate=”yes”]
[nectar_cta btn_style=”material” heading_tag=”h4″ text_color=”#000000″ link_type=”regular” alignment=”left” alignment_tablet=”default” alignment_phone=”default” display=”block” text=”Er det godt læsestof?” link_text=”Se alle vores indlæg” url=”https://innerpoint.dk/nyheder/”]

Fremhævet blogindlæg

[nectar_post_grid post_type=”post” blog_category=”all” order=”DESC” orderby=”date” pagination=”load-more” button_color=”black” columns=”2″ grid_item_spacing=”5px” grid_item_height=”30vh” image_size=”large” image_loading=”default” animation=”fade-in-from-bottom” heading_tag=”default” enable_indicator=”yes” mouse_indicator_style=”default” mouse_indicator_text=”view” mouse_indicator_color=”#000000″ display_categories=”yes” category_functionality=”default” display_excerpt=”yes” grid_style=”content_under_image” content_under_image_text_align=”left” text_color=”dark” hover_effect=”zoom” border_radius=”5px” shadow_on_hover=”yes” posts_per_page=”6″ custom_font_size=”3vh”]