SEO Sprints eliminerer lange kontrakter og giver dig fleksibilitet til at investere i organisk vækst

SEO Sprints er kortvarige arbejdsfaser med fokuseret indsatser på det som driver resultaterne

SEO Sprints er kortvarige arbejdsfaser med koncentration om det, som driver resultaterne. Et SEO Sprint eksekveres på en 1-2 måneders fase. Modellen skaber fleksibilitet til at du enten kan investere i SEO jævnligt eller kontinuerligt.

Formålet med SEO Sprints er at sætte konkrete målsætninger, koge eksekveringen af arbejdsindsatserne ned til en kortere tidsramme og dermed skabe fokus på det arbejde, som driver leads og omsætning til din forretning. Dertil kræver vi heller ikke hverken opstartsgebyrer, bindinger eller opsigelsesperioder.

Med den store disciplin som SEO er, mener vi som SEO bureau at det er vigtigt at have fleksible løsninger, som kan passe forskellige behov.

SEO Sprint

Projektvarighed: 4 - 8 uger

En effektiv løsning til dig som vil anvende organisk søgning som en del af marketingmixen, og investere i SEO efter jævnlige behov.

Værdien af InnerPoints SEO Sprints

Vi valgte at introducere SEO Sprints, fordi vi oplevede at SEO er meget misforstået. De fleste virksomheder tror desværre at de skal binde sig til lange kontrakter, og først kan forvente at se resultater efter 8-12 måneder.
 
Google’s mål med søgemaskinen er at vise det bedste og mest relevante resultat til brugerens søgning. Hvor lang tid der er blevet brugt på SEO arbejdet, spiller ikke nogen rolle. 
 
Med vores SEO Sprints skærer vi ind til benet og fokuserer kun på det arbejde som driver resultater, du undgår at betale for ventetiden, og der er ingen bindinger, opsigelsesperioder eller lignende. Se det som projektbaseret SEO.

SEO Sprints kan spille en central rolle i din virksomheds marketingmix

Organisk søgning som marketing/salgskanal behøves ikke at være alt eller intet. Fleksibiliteten af SEO Sprints-modellen åbner op for virksomhedernes mulighed til at investere i SEO som en del af deres marketingmix.

Sprint-modellen kan eksempelvis anvendes til at opnå B2B leads/henvendelser, produktsalg i webshop eller dataindsamling og sammenligning af brugeradfærd med andre kanaler, som en del af en omnichannel-strategi. 

Der er mange muligheder for, hvordan organisk søgning kan flettes ind som en del af et større marketingsetup, uanset om det er for servicevirksomheder eller webshops.

Book en SEO analyse her

SEO strategi framework

B2B SEO Sprints: Den fleksible SEO model til organisk vækst

Bliv klogere på hvordan SEO Sprint metoden fungerer, og hvilken værdi det kan give dig som virksomhed. Du får adgang til hvordan du planlægger et SEO Sprint selv og hvordan du opnår resultater med det.

Ofte stillede spørgsmål

Et Sprint er fokuseret SEO arbejde på et projektbaseret basis, hvor vi får løbet en stor mængde SEO arbejde igennem på kort tid, frem for at arbejde med lange kontrakter over mange måneder.

Varigheden af et SEO Sprint afhænger af omfanget. Men typisk 4-8 uger. Strategi Sprint er dog kun 2-4 uger.

Nej – med vores SEO Sprints er der ikke behov for hverken bindende kontrakter, opsigelsesperioder eller noget lignende. Du betaler ét beløb for hvert Sprint.

Antallet af SEO Sprints afhænger af mål, behov og budget. Med nogle af vores kunder med ambitiøse målsætninger arbejder vi med kontinuerlige SEO Sprints. Hvor andre blot har brug for 2-3 Sprints om året. Det handler udelukkende om hvilken løsninger der giver mest mening og bringer mest værdi til din virksomhed.

Prisen afhænger fuldstændig af din forretnings mål med SEO. Book et gratis møde med os for at høre om mulighederne.

[contact-form-7 id="2713"]