Byg Høj Revenue Performance med Dark Social & ABM

Holistisk Revenue Performance med Dark Social & ABM

Byg din nye revenue engine med ABM programmer til at accelerere demand creation & capture, optimere outbound, drive kvalificeret pipeline med høj salgsperformance, kortere salgscirkler, drive mere closed won revenue fra din marketing, og differentiere dig fra konkurrenterne.

Med erfaring fra +50 virksomheder

"Marketing skal bare drive leads” er kerneproblemet i GTM strategier

Ingen demand strategi, ingen Dark Social kanaler, ingen kundeindsigt, ingen SME, ingen revenue analyser, ingen innovation af messaging, ingen team alignment. Bare lead gen + SDR outbound. Det er en ekstremt ineffektiv GTM model, og det er årsagen til jeres GTM problemer.

Hvordan vi hjælper med at transformere jeres GTM

FØR

EFTER:

Fra Lead Gen til Demand Marketing

B2B virksomheder har brug for en ny measuring model, som analyserer både marketing og salgsdata i objektive Revenue KPI’er. Det er vejen frem til at stoppe med leadgenerering og ineffektive GTM strategier og starte med at lave beslutninger ud fra objektiv data.

Target din ICP

Reducér ad cost spild og distribuér Dark Social content til din ICP med ABM kampagner optimeret efter buyer education

High Intent Inbound Website Konverteringer

Stigning i “Book en demo” & “Tal med salg” declared intent inbound konverteringer

Kvalificeret Pipeline med Høj Salesproduktivitet

Marketing programmer som driver revenue, og kvalificeret pipeline som dit salgsteam vinder med høj win rate

Outbound optimering

Stop outbound til low intent leads og skift til at gå outbound til prospects med købsintention, deal acceleration og intent signaler.

B2B KØBSADFÆRD SKER I DARK SOCIAL

Mere end 95% af B2B købsadfærd kan ikke måles af CRM, ad platforme og attribution software. Moderne købsadfærd sker i Dark Social.

ABM Som Optimerer din Outbound

B2B virksomheder behandler alle intent signaler ens, men der er stor forskel på intentionen bag forskellige signaler.

At gå outbound til prospects, som ikke har vist købsintention (low intent leads, gated content downloads, cold outbound) er en ineffektiv strategi.

Vi hjælper jer med at optimere outbound med ABM kampagner, demand og analyser af, hvilke 1st party intent signaler der har højest effektivitet gennem hele sales funnel til omsætning. 

Stop Cold Outbound til low intent leads
Stop Cold Outbound til low intent leads
Identificér, hvilke intent signaler der driver omsætning
Brug outbound til deal acceleration & aktiv pipeline
Brug outbound til deal acceleration & aktiv pipeline

Allokér sales ressourcer efter signal performance

Attribution Software kan ikke måle Dark Social

CRM, HubSpot og multi-touch attribution viser 3% af hele beslutningsprocessen, og måles kun i top-funnel konverteringer, ikke full-funnel metrics. Pointen med attribution er at tage klogere beslutninger om sine GTM investeringer, men hvis ens model mangler 97% af realiteten, har det ingen betydning.

Derudover kan attribution software ikke måle Dark Social kanaler og dynamikker, hvilket er 97% af B2B købsadfærd. 

97%

Af B2B købsadfærd kan ikke trackes af CRM og attribution software

LØSNING

Revenue Investments er det nye Attribution

B2B SaaS virksomheder har brug for en ny measuring model, som analyserer både marketing og salgsdata i objektive Revenue KPI’er. Det er vejen frem til at stoppe med leadgenerering og ineffektive GTM strategier og starte med at lave beslutninger ud fra objektiv data.

“Vi havde problemer med stagnering. Vi samarbejder med InnerPoint fordi det fungerer, og det ser bedre og bedre ud hver gang vi går ind i en ny måned”.

Dennis Pedersen

CEO @ PayFasto

B2B Marketing teams bruger +30-200K DKK på Linkedin Ads & Google Ads om måneden uden at vide, hvad der virker.

Samtidig forventer ledelsen, at marketing skal bevise ROI på 2-3 måneder. Men hvis man tror, at marketing skal skabe ROI på 2-3 måneder, har man misforstået, hvad marketings funktion er.

Realiteten er, at marketing i ekstremt mange B2B SaaS virksomheder er en top-funnel strategi, som betyder, at der kun måles i metrics som MQLs, e-mail subscribers, trafik, content downloads og cost-per-lead.

Men du bliver nødt til at forstå, at udover du ikke kan bevise ROI af top funnel metrics, for disse metrics har ingen relation til business outcomes, hvad sker der så, hvis et marketing team eksekverer efter de her top funnel metrics? Så har dit marketing team heller ikke relation til business outcomes.

Initiation

Engagement

Conversion

RIO

B2b marketing

Begynd første fase til en Demand GTM strategi

Til mødet vil vi gå dybere i de udfordringer, I har brug for hjælp til, og vurdere, om og hvordan vi kan hjælpe jer med at løse dem.

Hvis der er grundlag for et samarbejde, vil vi udvikle et roadmap og eksekvere strategierne sammen.

[contact-form-7 id="2713"]