Kundecentrisk Marketing
Et godt fit til jer som vil igangsætte inbound marketingprogrammer, som skaber awareness, får kundemøder / demoer med høj intention om at købe, og drive mere omsætning.
Vores framework indebærer en kombination af at hjælpe med at indsamle kundeindsigt, udvikle messaging, lave content- og SEO strategi, forbedre brugeroplevelse & konverteringsoptimering, og anvende sociale medier til betalt annoncering.
Vores kunders gns. månedlige investering
10.000 - 40.000 DKK
Afhængig af dine behov, hjælper vi med:
- I får adgang til et software, som giver et holistisk overblik over marketing performance. Det giver indsigt dig indsigt i både standard metrics & analytics for de forskellige marketingaktiviteter, men også custom metrics som leads vs ICP leads, closerates, vækst i booket demoer/møder og mere.
- Vi har sessions hvor vi går dybt i at forstå din virksomheds positionering. Vi vil sammen få klarhed om præcis hvilke problemer I løser, hvem jeres Ideal Customer Profile er, og udvikler en unik messaging, som skal bruges i markedsføringen. I får en Brand Strategist tilknyttet.
- I får kontinuerlig indsigt i jeres målgruppe og kunder, ved at vi laver kundeinterviews, surveys, eller forbereder jeres team med relevante spørgsmål. Alt indsigt gemmes og bruges til at forbedre messaging, markedsføring og content. Metoden varierer afhængig af samarbejdet.
- Vi eksekverer en SEO strategi som driver inbound kunder til jer. Vi står for research, strategi, omtale på andre hjemmesider, content planlægning, landingpages, indlæg osv. (eller samarbejder med jeres team). Den organiske trafik bruges også effektivt til retargeting på sociale medier.
- I får flere konverteringer fra hjemmeside trafik, med vores konverteringsoptimerings specialist. Med andre ord hjælper vi med at øge konverteringsraten på jeres hjemmeside, forbedrer design, content og brugeroplevelsen.
- Vi eksekverer en paid social media strategi. I får adgang til vores frameworks, og vi står for håndtering og testing af kampagner, for at ramme jeres målgruppe. Vi arbejder også med Account Based Targeting.
- I får adgang til et software, som giver et holistisk overblik over marketing performance. Det giver indsigt dig indsigt i både standard metrics & analytics for de forskellige marketingaktiviteter, men også custom metrics som leads vs ICP leads, closerates, vækst i booket demoer/møder og mere.
- Vi har sessions hvor vi går dybt i at forstå din virksomheds positionering. Vi vil sammen få klarhed om præcis hvilke problemer I løser, hvem jeres Ideal Customer Profile er, og udvikler en unik messaging, som skal bruges i markedsføringen. I får en Brand Strategist tilknyttet.
- I får kontinuerlig indsigt i jeres målgruppe og kunder, ved at vi laver kundeinterviews, surveys, eller forbereder jeres salgsteam med relevante spørgsmål. Alt indsigt gemmes og bruges til at forbedre messaging, markedsføring og content. Metoden varierer afhængig af samarbejdet.
- Vi eksekverer en SEO strategi som driver inbound kunder til jer. Vi står for research, strategi, omtale på andre hjemmesider, content planlægning, landingpages, indlæg osv. (eller samarbejder med jeres team). Den organiske trafik bruges også effektivt til retargeting på sociale medier.
- I får flere konverteringer fra hjemmeside trafik, med vores konverteringsoptimerings specialist. Med andre ord hjælper vi med at øge konverteringsraten på jeres hjemmeside, forbedrer design, content og brugeroplevelsen.
- Vi eksekverer en organisk & paid social media strategi. I får adgang til vores frameworks, og vi står for håndtering og testing af kampagner, for at ramme jeres målgruppe. Vi arbejder også med Account Based Targeting.
B2B købsbeslutningsprocessen er ændret. En B2B salgscirkel kan desværre ikke længere skræddersyes efter hvilke marketingstrategi din virksomhed fortrækker. Den skal skræddersyes efter hvordan dine kunder køber.