Full-Funnel Demand bygget for Revenue & Høj Salgsperformance

Vi hjælper B2B SaaS & Fintech virksomheder drive kvalificeret pipeline, demoer & revenue med høj salgseffektivitet via demand- og ABM programmer. Byg en moderne revenue engine, som optimerer outbound og reducerer CAC, salgscirkler & spildt marketing budget.

Vi hjælper B2B SaaS & Fintech virksomheder drive kvalificeret pipeline, demoer & revenue med høj salgseffektivitet via demand- og ABM programmer.

Byg en moderne revenue engine, som optimerer outbound og reducerer CAC, salgscirkler & spildt marketing budget.

B2B SaaS virksomheder har brug for en standardiseret model til at analyse og optimere deres marketing programmer baseret på full-funnel CRM data, align GTM strategi med Dark Social og B2B købsadfærd,  og begynde at eksekvere efter create, capture & convert demand.

Med erfaring fra +50 virksomheder

GTM strategi baseret på Dark Social og Revenue Performance

Få hjælp til at implementere en standardiseret model til at analysere marketing programmer i full-funnel CRM data, align strategi efter create, capture & convert demand, og eksekvér efter Dark Social & B2B købsadfærden i dag.

Marketing & ABM som optimerer dit salgsteams performance
Kvalificeret pipeline med højere win rates og kortere salgscirkler

Marketing & ABM som driver kvalificeret opps & revenue

Lighting Arrow Left
Lighting Arrow
Standardiseret data model til at måle, analysere og rapportere GTM
Vækst declared buying intent inbound website konverteringer

Fra lead gen til
demand gen

Innerpoint - Icon-other
arrow
Marketing & ABM som optimerer dit salgsteams performance
Standardiseret data model til at måle, analysere og rapportere GTM
arrow-02
Kvalificeret pipeline med højere win rates og kortere salgscirkler
Vækst declared buying intent inbound website konverteringer
Marketing som driver opportunities og closed won revenue
Fra lead gen til demand gen

Skift fra Lead Gen til Full-Funnel Demand & ABM

GTM strategier baseret på leadgenerering, gated content og cold outbound er forfærdelig ineffektive, og den værste strategi man kan eksekvere.

Under 0,1% af “leads” bliver til omsætning, +90% af marketing budget er spildt og CAC Payback på 40-80+ måneder. Det er forårsaget af “marketing bare skal drive leads” tilgangen. 

B2B virksomheder bliver nødt til at se dataen i øjene, og transformere deres GTM efter revenue metrics, Dark Social & B2B købsadfærden i dag.

Analysér, evaluér og optimer dine GTM investeringer

De fleste B2B virksomheder bruger HubSpot, CRM og third party multi-touch attribution software til at “måle” deres marketingresultater. Men det er en ekstrem flawed model, fordi software kan ikke måle Dark Social, der måles ofte kun top-funnel, og dermed agerer virksomheder ud fra et flawed datagrundlag.

Hele formålet med attribution er at indsamle data for at tage klogere strategiske beslutninger, evaluere sine GTM investeringer, og måle marketingaktiviteter i finansielle outcomes, for at kunne optimere budgetallokeringer.

Din Nye Revenue Strategi

Vi hjælper dig indenfor tre primære områder: Demand Engine, RevOps/CRM optimering & effektivisering af outbound- og sales performance. Stop cold outbound, direct response ads, performance marketing og leadgenererings marketingbureauer, og start med at drive revenue fra din marketing.

Vi hjælper dig indenfor tre primære områder: Demand Engine, RevOps/CRM optimering & effektivisering af outbound- og sales performance.

Stop cold outbound, direct response ads, performance marketing og leadgenererings marketingbureauer, og start med at drive revenue fra din marketing.

Outbound Marketing

Optimer jeres outbound og skab høj salgseffektivitet

Full-funnel Demand

Full-Funnel Demand, ABM & Founder-Led Programmer

Revenue

Revenue Analytics, Hybrid Attribution & CRM/RevOps

Full-Service Demand, ABM & RevOps Agency

99% af B2B marketing bureauer er ens. Du betaler for, at de laver whitepapers, e-bøger og driver low intent leads til dit salgsteam. De måler succes i, hvor mange billige leads de kan få, og intet andet. Hos InnerPoint er succeskriterier revenue metrics, og vi er ikke er en ordretager, men ændrer, hvordan B2B virksomheder tænker på marketing.

99% af B2B marketing bureauer er ens.

Du betaler for, at de laver whitepapers, e-bøger og driver low intent leads til dit salgsteam. De måler succes i, hvor mange billige leads de kan få, og intet andet.

Hos InnerPoint er succeskriterier revenue metrics, og vi er ikke er en ordretager, men ændrer, hvordan B2B virksomheder tænker på marketing.

Marketing Bureauer

InnerPoint

“Vi er meget tilfredse med vores samarbejde med Casper og teamet hos Innerpoint. De leverer ikke kun, men fungerer også som sparringspartnere inden for SEO og marketing”

Johannes Ågaard

Chief Product Offer @ .legal

Johannes Ågaard

Chief Product Offer @ .legal

Integrér din virksomhed med InnerPoint og få adgang til Demand & RevOps Services

Proprietaert Software
Left Icon
Hubspot & CRM Ops
Analytics, Reporting & Attribution
Analytics, Reporting & Attribution
Eksklusiv Adgang til Proprietært Customer Insights & Attribution Software
Dark Social ABM
Kampagner
Dark Social ABM Kampagner
Demand Strategi & Eksekvering
Digital PR & SEO (tidligere specialiseret SEO agency)

Revenue Programmer for B2B SaaS & Tech Virksomheder

Herunder får du en nærmere beskrivelse af vores planer. Se prissiden her for alle detaljer.

SME/Founder-Led Program

Vi transformerer jeres SME/Founders ekspertise til en Dark Social Content Engine som bygger demand og troværdighed

Brug kun nogle få timer om måneden til sessions/interviews, og vi extracter insights, post-producerer, distribuerer til flere kanaler + formater og analyserer performance.

Best Performers implementerer vi i jeres salgsproces, skalerer distributionen til ICP via evt. paid og kontinuerligt innoverer messaging.

Full-Funnel ABM Demand

Demand ABM programmer som skaber høj salgseffektivitet & revenue.

Vi strategiserer, eksekverer og måler full-funnel ABM som er optimeret efter revenue- og sales metrics som ACV, Salgscirkler, Win Rates, CWW, Opps & CAC Payback

En ABM Demand strategi aligned med Dark Social og in-feed consumption som driver revenue og high intent demoer- og salgsmøder.

Revenue Accelerator

Skalér jeres revenue programmer og effektivisér outbound performance.

Revenue programmer på flere kanaler som driver inbound declared conversions med købsintention, og en outbound strategi til at gå outbound til prospects som har vist købsignaler.

Det er sådan vi effektivtet skalerer både inbound og outbound (allbound).

“Vi havde problemer med stagnering. Vi samarbejder med InnerPoint fordi det fungerer, og det ser bedre og bedre ud hver gang vi går ind i en ny måned”.

Dennis Pedersen

CEO @ PayFasto

Begynd første fase til en Demand GTM strategi

Til mødet vil vi gå dybere i de udfordringer, I har brug for hjælp til, og vurdere, om og hvordan vi kan hjælpe jer med at løse dem.

Hvis der er grundlag for et samarbejde, vil vi udvikle et roadmap og eksekvere strategierne sammen.

Casper Hornstrup

Founder af InnerPoint

Casper Hornstrup

Founder af InnerPoint

GTM Insights

Buyer Education i Kernen af din Marketing & Salg

Mange B2B SaaS virksomheder har stagnerende MRR, ineffektive salgsaktiviteter og måler kun på top-of-funnel metrics.

Udover at det opstår fra et measuring problem, er det ligeså meget en manglende strategi og proces, til konstant at indsamle, analysere og implementere kvalitativ kundeindsigt.

Hos InnerPoint er vores strategier baseret på buyer education.

Den fundamentale funktion i buyer education er baseret på at distribuere information til din målgruppe, for at hjælpe dem med at vælge jeres løsning.

Dvs. skabe problem- og solution awareness, udvikle brand budskaber, og innovere strategi baseret på både kvalitativ og kvantitativ data.

[contact-form-7 id="2713"]