Full-Funnel Demand bygget for Revenue & Høj Salgsperformance
Vi hjælper B2B SaaS & Fintech virksomheder drive kvalificeret pipeline, demoer & revenue med høj salgseffektivitet via demand- og ABM programmer. Byg en moderne revenue engine, som optimerer outbound og reducerer CAC, salgscirkler & spildt marketing budget.
Vi hjælper B2B SaaS & Fintech virksomheder drive kvalificeret pipeline, demoer & revenue med høj salgseffektivitet via demand- og ABM programmer.
Byg en moderne revenue engine, som optimerer outbound og reducerer CAC, salgscirkler & spildt marketing budget.
B2B SaaS virksomheder har brug for en standardiseret model til at analyse og optimere deres marketing programmer baseret på full-funnel CRM data, align GTM strategi med Dark Social og B2B købsadfærd, og begynde at eksekvere efter create, capture & convert demand.
Med erfaring fra +50 virksomheder
GTM strategi baseret på Dark Social og Revenue Performance
Få hjælp til at implementere en standardiseret model til at analysere marketing programmer i full-funnel CRM data, align strategi efter create, capture & convert demand, og eksekvér efter Dark Social & B2B købsadfærden i dag.
Marketing & ABM som driver kvalificeret opps & revenue
Fra lead gen til
demand gen
Skift fra Lead Gen til Full-Funnel Demand & ABM
GTM strategier baseret på leadgenerering, gated content og cold outbound er forfærdelig ineffektive, og den værste strategi man kan eksekvere.
Under 0,1% af “leads” bliver til omsætning, +90% af marketing budget er spildt og CAC Payback på 40-80+ måneder. Det er forårsaget af “marketing bare skal drive leads” tilgangen.
B2B virksomheder bliver nødt til at se dataen i øjene, og transformere deres GTM efter revenue metrics, Dark Social & B2B købsadfærden i dag.
Analysér, evaluér og optimer dine GTM investeringer
De fleste B2B virksomheder bruger HubSpot, CRM og third party multi-touch attribution software til at “måle” deres marketingresultater. Men det er en ekstrem flawed model, fordi software kan ikke måle Dark Social, der måles ofte kun top-funnel, og dermed agerer virksomheder ud fra et flawed datagrundlag.
Hele formålet med attribution er at indsamle data for at tage klogere strategiske beslutninger, evaluere sine GTM investeringer, og måle marketingaktiviteter i finansielle outcomes, for at kunne optimere budgetallokeringer.
Din Nye Revenue Strategi
Vi hjælper dig indenfor tre primære områder: Demand Engine, RevOps/CRM optimering & effektivisering af outbound- og sales performance. Stop cold outbound, direct response ads, performance marketing og leadgenererings marketingbureauer, og start med at drive revenue fra din marketing.
Vi hjælper dig indenfor tre primære områder: Demand Engine, RevOps/CRM optimering & effektivisering af outbound- og sales performance.
Stop cold outbound, direct response ads, performance marketing og leadgenererings marketingbureauer, og start med at drive revenue fra din marketing.
Optimer jeres outbound og skab høj salgseffektivitet
Full-Funnel Demand, ABM & Founder-Led Programmer
Revenue Analytics, Hybrid Attribution & CRM/RevOps
Full-Service Demand, ABM & RevOps Agency
99% af B2B marketing bureauer er ens. Du betaler for, at de laver whitepapers, e-bøger og driver low intent leads til dit salgsteam. De måler succes i, hvor mange billige leads de kan få, og intet andet. Hos InnerPoint er succeskriterier revenue metrics, og vi er ikke er en ordretager, men ændrer, hvordan B2B virksomheder tænker på marketing.
99% af B2B marketing bureauer er ens.
Du betaler for, at de laver whitepapers, e-bøger og driver low intent leads til dit salgsteam. De måler succes i, hvor mange billige leads de kan få, og intet andet.
Hos InnerPoint er succeskriterier revenue metrics, og vi er ikke er en ordretager, men ændrer, hvordan B2B virksomheder tænker på marketing.
Marketing Bureauer
- Vanity metrics MQLs, SQLs, møder, pipeline og cost-per-lead
- De er ikke i dit CRM - du får kun rapporter i platforme
- Kører low intent leadgenerering & performance marketing
- Kan hurtigt sætte kampagner igang
- Arbejder med alle typer af B2B virksomheder
- Kun eksekvering
InnerPoint
- Metrics som CAC Payback, salgscirkler, ACV, revenue & high win rate pipeline
- Måler full-funnel med CRM data + kvalitativ attribution insights
- Demand, ABM- og Dark Social Programmer
- Mandatory work før eksekvering: RevOps & Customer Insights
- 100% specialiseret i B2B SaaS & Fintech virksomheder
- Vi hjælper med GTM mindset, measuring model, demand strategi & eksekvering
Integrér din virksomhed med InnerPoint og få adgang til Demand & RevOps Services
Kampagner
Revenue Programmer for B2B SaaS & Tech Virksomheder
Herunder får du en nærmere beskrivelse af vores planer. Se prissiden her for alle detaljer.
SME/Founder-Led Program
Vi transformerer jeres SME/Founders ekspertise til en Dark Social Content Engine som bygger demand og troværdighed
Brug kun nogle få timer om måneden til sessions/interviews, og vi extracter insights, post-producerer, distribuerer til flere kanaler + formater og analyserer performance.
Best Performers implementerer vi i jeres salgsproces, skalerer distributionen til ICP via evt. paid og kontinuerligt innoverer messaging.
- Byg credibility hos jeres ICP ved at dele ekspertise på Linkedin & Dark Social
- I får high intent inbound conversions med høj win rate og korte salgs cirkler
- Prospects kender jer, og har set jeres content, inden de taler med salg.
- I har en Dark Social Engine med nyt video content hver måned
Full-Funnel ABM Demand
Demand ABM programmer som skaber høj salgseffektivitet & revenue.
Vi strategiserer, eksekverer og måler full-funnel ABM som er optimeret efter revenue- og sales metrics som ACV, Salgscirkler, Win Rates, CWW, Opps & CAC Payback
En ABM Demand strategi aligned med Dark Social og in-feed consumption som driver revenue og high intent demoer- og salgsmøder.
- Få implementeret den nødvendige CRM- og data infrastruktur med RevOps
- Vækst declared intent inbound demoer
- Generér kvalificeret pipeline, som dit salgsteam vinder med høj win rate
- Vind deals hurtigere med active pipeline marketing
Revenue Accelerator
Skalér jeres revenue programmer og effektivisér outbound performance.
Revenue programmer på flere kanaler som driver inbound declared conversions med købsintention, og en outbound strategi til at gå outbound til prospects som har vist købsignaler.
Det er sådan vi effektivtet skalerer både inbound og outbound (allbound).
- Outbound strategi baseret på historisk objektiv intent signal data
- Brug revenue data til at allokere budgetter på tværs af alle jeres kanaler
- Transformér jeres website til en demand capture engine
- Få installeret den ultimative CRM struktur: Revenue R&D.
Begynd første fase til en Demand GTM strategi
Til mødet vil vi gå dybere i de udfordringer, I har brug for hjælp til, og vurdere, om og hvordan vi kan hjælpe jer med at løse dem.
Hvis der er grundlag for et samarbejde, vil vi udvikle et roadmap og eksekvere strategierne sammen.
Buyer Education i Kernen af din Marketing & Salg
Mange B2B SaaS virksomheder har stagnerende MRR, ineffektive salgsaktiviteter og måler kun på top-of-funnel metrics.
Udover at det opstår fra et measuring problem, er det ligeså meget en manglende strategi og proces, til konstant at indsamle, analysere og implementere kvalitativ kundeindsigt.
Hos InnerPoint er vores strategier baseret på buyer education.
Den fundamentale funktion i buyer education er baseret på at distribuere information til din målgruppe, for at hjælpe dem med at vælge jeres løsning.
Dvs. skabe problem- og solution awareness, udvikle brand budskaber, og innovere strategi baseret på både kvalitativ og kvantitativ data.